Inloggningsuppgifterna har skickats ut

Bästa deltagare i Pediatrikcirklen!

Med start den 12 augusti har vi börjat skicka ut inloggningsuppgifterna till Classmarker. Alla som har registrerat sig via vårt webbformulär ska ha fått ett sådant mejl inom några dagar efter registreringen. Om du inte har fått ett sådant mejl ber vi dig kolla spam-korgen. Hör av dig om du inte hittar någon inbjudan!

Vi använder tre webbaserade system till Pediatrikcirkeln. För det första har vi Classmarker, ett system för att hantera instuderingsfrågorna och resultaten. Det är den sajt som du som deltagare oftast kommer att logga in på.

För det andra har vi den här hemsidan där vi kommer att publicera nyheter om Pediatrikcirkeln.

För det tredje har vi Google. I nuläget kommer inte så mycket att hända där. Det finns en grupp för Pediatrikcirkeln men den använder vi inte ännu. Det är därför vi inte har svarat ja till er som bett att få gå med i gruppen. Vi ska se hur projektet utvecklas och kanske kan vi använda Google som kommunikationskanal framöver. Nu i början är det mycket envängskommunikation men det är ju trevligare med dialog, så kanske når vi dit så småningom.

Med detta sagt kan du ju alltid använda mejlen när du vill tycka till om projektet, eller använda återkopplingsformuläret på hemsidan.

Vi hörs!
Daniel Gedeborg