Nyhetsbrev 14/8

2020-08-14 10:07:08
2020-08-14 10:17:40

Efter en omtumlande vår som påverkat oss alla på ett eller annat sätt, hoppas jag att ni alla haft en skön sommar med lite ledighet.

Eftersom allt är lite oklart under hösten vad gäller resor, utbildningar mm så beslutade vi i styrelsen att inte ha någon konferens nu i höst utan vi satsar istället på barnveckan 2021, så håll utkik efter detta då ni planerar för barnveckan.

Årsmötet blev i år annorlunda då barnveckan i Växjö blev inställd tillföljd av rådande situation, men en ny styrelse kunde vi i alla fall välja. Vi välkomnar Petra Sanden till styrelsen, som tar vid som sekreterare. Sara Olivecrona kassör, Ulrika Härenstam vice ordförande, Henriette Loizos ledamot, Antonios Loizos ledamot och webmaster är kvar i styrelsen liksom mig själv som ödmjukt tackar för förtroendet att ta vid som ordförande. Avgår ur styrelsen gör Henrik Hill och Emilie Kronkvist, stort tack för ert engagemang och arbete under åren!

Vi i styrelsen vill gärna veta om det är något vi kan vara behjälpliga med. Ni hittar oss på Facebook, via mail eller via era kontaktpersoner på kliniken. Det finns ett fåtal kliniker som fortfarande saknar kontaktperson, jobbar du på en av dem och kan tänka dig att vara det så vore vi glada.

Till sist vill vi önska er en riktigt skön sensommar och höst som förhoppningsvis innebär lite mer sol än vad jag tror de flesta av oss fått under sommaren.

Vänligen BLU-styrelsen genom ordförande Catrin Hansson

forum Kommentarer